آموزش استفاده از تخفیف هوشمند دیجی کالا، تخفیف هوشمند ابزاری است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است و به راحتی میتوانید با رعایت کردن قوانینی مثل اعمال حداقل درصد تخفیف و همچنین حداکثر قیمت در تخفیف، بر روی کالاهای خود تخفیف بگذارید. در صورت استفاده از امکان تخفیف هوشمند، کالاهای شما به صورت خط خورده و دارای تخفیف و با نشان «فروش ویژه» در وبسایت دیجیکالا نمایش داده میشوند.
مزیت استفاده از تخفیفهای هوشمند این است که علاوه بر اعمال تخفیف، اگر در بازه زمانی تخفیفی که در نظر گرفتهاید پروموشنی مناسب با آن کالا در دیجیکالا فعال باشد و شما نیز قوانین آن را رعایت کرده باشید امکان اضافه شدن کالای شما به آن پروموشن وجود دارد.
برای آشنایی بیشتر با قوانین تخفیف هوشمند ویدئو زیر را مشاهده کنید.
نکته مهم: امکان اضافه شدن کالاهایی با تخفیف هوشمند به پروموشنهای «پیشنهاد شگفتانگیز» و دیگر ابزارهایی که دارای هزینه هستند، ممکن نیست.
قوانین
تخفیف هوشمند چیست؟
رعایت کردن حداقل درصد تخفیف و حداکثر قیمت مجاز تعیین شده
فعال بودن کالا و داشتن موجودی
تخفیف هوشمند برای چه کالاهایی مناسب است؟
کالاهایی که خریداران ترجیح میدهند آنها را با تخفیف بخرند و تنوع بالایی هم دارند مثل کالاهای مد و پوشاک.
کالاهایی که مصرفی نیستند و جذب مشتری و متقاعد کردن آنها برای خرید کمی سخت است مثل کالاهای دکوراتیو.
برندها و کالاهای جدیدی که نیاز به دیده شدن دارند.
کالاهای فصلی و مناسبتی
کالاهایی که با وجود بازدید کم، فروش بالایی دارند و با افزایش بازدید امکان افزایش فروش آنها نیز وجود دارد.
نکات مهم:
قبل از اعمال تخفیف پروموشنهای فعال را بررسی کنید.
حتما موجودی کالاهای خود را کامل و بهروز کنید.
تایید کالاها در تخفیفهای هوشمند به صورت خودکار است.
هر زمانی که خواستید میتوانید هر یک از تنوعهای کالاییتان را از تخفیف خارج کنید.
تخفیف پیوسته روی یک کالا، قیمت قبل از تخفیف را بیاعتبار میکند و تصور تخفیف کاذب را ایجاد میکند، بنابراین با زمانبندی صحیح از تخفیف هوشمند استفاده کنید.